Obserwatorzy

środa, 3 października 2012

Wyniki konkursu

Witam was kochani!
No i nadszedł piękny dzień, a mianowicie dzień ogłoszenia pierwszego konkursu!
Chciałabym wszystkim bardzo serdecznie podziękować za wysłanie licznych zdjęć, wybór tej trójki był na prawdę trudny :)

Nagrody jakie były do zdobycia:
1-wsze miejsce- smycz razem z obrożą z firmy AmiPlay i smakowite smakołyki;
2-gie miejsce- smycz razem z obrożą z firmy AmiPlay;
3-cie miejsce- atrakcyjne smakołyki

A więc, werble proszę.......

Trzecie miejsce zajmują, Czika i Ala za wspaniały skok


Drugie miejsce Magda z Bejką


Pierwsze miejsce zajmuje boxerka Tequilla


Chciałabym wyróżnić cztery osoby, nad których zdjęciami musiałam się chwilkę zastanawiać.

Zdjęcie Karoliny:

Zdjęcie Tamary:

Zdjęcie kolejnej Karoliny:

Oraz zdjęcie Ewy:

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wysłanie zdjęć.
Zapraszam do komentowania kolejnych postów i obserwowanie bloga :)

ps.: Przepraszam bardzo uczestników za brak profesjonalizmu. Nagrody zostały już wysłane, bardzo się starałam zorganizować sobie czas na wysłanie tych wszystkich rzeczy i było mi naprawdę ciężko...
Musiałam zakupić smycze i obroże, ponieważ okazało się że moim żarłokom zbytnio się one spodobały lub smakowały tego się nigdy nie dowiem.
Jeszcze raz przepraszam, posty niedługo znowu zaczną się pojawiać.

Pozdrawiam, 
Agata z bandą!







5 komentarzy:

  1. Komentarz nie związany z postem :)
    Czy cavaliery nadają się do joggingu i chodzenia przy rowerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!
      Jak najbardziej, cavaliery uwielbiają wszelkiego rodzaju sporty...
      Tylko należy pamiętać o zachowaniu umiaru, nie wolno przeszarżować :)

      Usuń
  2. fajny blog! :)

    +zapraszam do mnie - drawing-for-you.blogspot.com - ilustrację komuterowę, za niedługo organizuję konkurs w którym będzie można wygrać moją pracę :)

    OdpowiedzUsuń