Obserwatorzy

poniedziałek, 1 października 2012

I znowu i znowu!

Witam was baaardzo serdecznie, po krótkiej przerwie.
Zbierałam się do tego posta już troszkę czasu ale to nie było czasu, a jak czas był to chęci znikały :D
A więc, dzisiaj się spięłam i piszę do was tę oto nowinę...

Mam zaszczyt poinformować iż 16 sierpnia przyszły na świat nasze pierwsze trisie po Mai i po Berku, czyli Strawberry Górska Fantazja. Na całe cztery szczeniaczki jest tylko jedna suczka, a reszta to wojsko :D





A kolejna nowina brzmi...
20 sierpnia tego roku na świt przyszły cztery klopsiki, w tym przypadku płcie rozłożyły się po równo, ponieważ są dwie dziewczyny i dwóch chłopaków :)
Mamusią została nasza Emisia, a dumnym tatuśkiem Clopsville Las Vegas.







A teraz aktualne zdjęcia Georga i Georginki, czyli dzieci Lili :)



George zafascynowany nowym sezonem "Pani Gadżet" ;)
A tutaj troszkę młodsza Georginka w wersji nakolankowej :)
No to na dzisiaj wystarczy. Tak nam się w tym roku ułożyło że mamy trzy mioty w podobnym wieku naraz :D
Szczeniaczki wychowują się prawie od początku razem, odkąd wszystkie jedzą samodzielnie śpią nawet razem :)
Pewnego dnia przychodzimy do domu i mamy okazję podziwiać idealny przykład symbiozy:


Na tym zdjęciu triśki były jeszcze malutkie, ale mogę was zapewnić, że nic się do dzisiaj nie zmieniło :)

3 października postaram się ogłosić wyniki konkursu, kurcze myślałam, że zdjęć będzie nieco mniej. A tu!
Jest kilka zdjęć cavisiów, westy również się pojawiły, beagl, boxer, owczarek niemiecki, kundelki no i jeszcze znajdzie się kilka ras :D
Przede mną ciężki wybór, chyba będę musiała zwołać naradę rodzinną ;)

Pozdrawiam, 
Agata!


11 komentarzy:

  1. Śliczne psiaki! ;)
    Takie słodziaki! ;)
    Tylko przytulać, głaskać i całować ;)
    Oj ciężko, ciężko masz. ;)
    Ale dasz radę ;)

    Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Może nam szczęścia poniesie...:)
      Oby, oby, ale na pewno ktoś inny ma prześliczne zdjęcia, więc nie mamy szans... Szczególnie, że to młode psiaki... ;/

      Pozdrawiamy. :*

      Usuń
  2. Jeju ! Jakie to urocze ♥.♥ Miodzio,ja bym je zagłaskała z miłości ,heheh :)
    Z niecierpliwością czekamy na wyniki .
    Powodzenia z maluszkami ,gratulacje dla dumnych rodziców . Życzymy powodzenia w wychowaniu sporej liczby papisi ♥
    Z pozdrowieniami,Ala wraz z Cziką .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! Maluchy rozkoszne , a te trisiaki ♥ Maja mamą ? O kurcze a jeszcze tak niedawno odbieraliśmy od was Rudka a Majka była jeszcze małym szczeniaczkiem ,czas płynie za szybko ;/ Wszystkie dzieciaki podobają mi się niesamowicie , jak fajnie by było gdyby Rudzio miał bracholka niestety moi rodzice są do nieprzebłagania ;(
    Pozdrów od nas rodziców i ucałuj cavisiowe pysie szczególnie te malutkie ;*
    W wolnych chwilach zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie maleństwa <3
    Czekam na wyniki :) Jeszcze tylko dwa dni , a się dłuży :D
    Pozdrawiamy A&K

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja cie, trzy mioty na ras! Szczeniaczki cudowne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne słodziaki =) Zapraszam do mnie http://everydaybeny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle pysiaczków w domu ! *o* Gratuluję ślicznych maluszków ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodziaczki ! *___* Obserwuje !
    I zapraszam do siebie : http://mojezyciemaxdavis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko jedyna, jak do tego doszło, że nie widziałam tych zdjęć?! Cudowne maleństwa zdjęcie przed tv i na kolanach są świetne, a te grupowe śpiochy - bezcenne. :*
    Właśnie się zastanawiałam dlaczego nic od ciebie nie ma nowego na blogu, dziwnym trafem w ogóle ciebie nie miałam. :(
    Patrzę a byłam zalogowana przez tweetera, ale teraz wszytko gra (masz mnie nawet 2 razy na obserwatorach). :D
    Pozdrawiam i czekam na nowe nowinki.

    OdpowiedzUsuń