Obserwatorzy

niedziela, 2 września 2012

Konkurs!!

    Witam Was baaardzo serdecznie!
Jak część z Was pewnie wie, już wcześniej informowałam, że gdy na moim blogu wybije 10 000 wejść, to ogłoszę konkurs.
I tak się dzisiaj stało :D
Chciałam zobaczyć po prostu ile jest wejść i ile jeszcze brakuje do wymarzonej liczby... A tu! 9998 wejść, no cóż, odświeżam za chwilę stronę a tu już 10 004 wejścia :)
Także teraz chciałabym Wam podziękować, ponieważ gdy wpadłam na pomysł założenia bloga nie podejrzewałam, że jego oglądalność będzie aż tak duża (1 416 wejść w ostatnim miesiącu), myślałam że po max dwóch miesiącach po prostu go zamknę.
Dostaję od Was maile z pytaniami i tak na prawdę jestem z tego bardzo zadowolona, ponieważ jest to dowód na to, że jesteście ze mną, że czytacie moje wypociny i że w pewnym sensie mi ufacie i wierzycie, że mogę wam pomóc :)
Dziękuję Wam z całego serca nie tylko dlatego, że czytacie moje posty, ale również dlatego, że poznałam wielu wspaniałych ludzi, poszerzyłam swoją wiedzę (szczególnie jeśli chodzi o westy i bordery).
Dziękuję Wam za to!

   Dobra, wystarczy. Teraz przechodzimy do sedna, a mianowicie konkursu.
Jego tytuł to "SPORTOWIEC". Oto zasady:
na mojego maila (aga274malina@gmail.com) wysyłacie zdjęcia (max dwa) waszego pupila, który musi być w ruchu.
Może lecieć, być w trakcie biegu, psiak może pływać, zdjęcie musi po prostu być zrobione w trakcie ruchu.
Na wysłanie zdjęć macie miesiąc, czyli do drugiego października (no może trzeciego), kilka dni później ogłoszę wyniki, skontaktuję się z wami mailowo, a wy podacie mi swój adres zamieszkania, lub miejsce gdzie będziecie chcieli odebrać nagrody (wiem, że niektórzy bardzo chcą pozostać anonimowi i nie chcą zdradzić swojego miejsca zamieszkania, ale może to być np miejsce pracy waszych rodziców)

NAGRODY
Uważam, że są atrakcyjne, jeżeli wam się nie spodobają to możecie je sprzedać lub oddać, we wszystkie gusta się nie trafi, prawda? :)

   1-wsze miejsce: smycz+obroża z firmy AmiPlay, oraz atrakcyjne    smakołyki.

   2-gie miejsce: smycz+obroża z firmy AmiPlay.

   3-cie miejsce: atrakcyjne smakołyki.

Smakołyki i zestawy z AmiPlay są sprawdzone przeze mnie i są na prawdę fajne, psiakom bardzo przypadają do gustów :)

Także to na tyle ;)
Kolejny post pojawi się pod koniec następnego tygodnia i będzie pełen zdjęć.
Wakacji nie podsumowuję, ponieważ tak na prawdę nie ma czego, mogę powiedzieć tylko tyle, że jestem po prostu świadoma tego, że z Igą gdy już szybko zacznie się robić ciemno, nie będę ćwiczyła agillity.
Do domu będę wracała po 17:00, a czasem i wieczorem, obecnie sytuacja w moim domu jest troszkę zakręcona i nie dam po prostu fizycznie rady. Więc zostanę przy rzeczy koniecznej, czyli przy utrwalaniu prezentacji na wystawach- bieganie, szczególnie stanie trzeba jeszcze dopracować i praca nad uspokojeniem Igi należy do konieczności :)
Planujecie jeszcze jakieś wystawy w tym sezonie?

Zapraszam do brania udziału w konkursie i do następnego czytania.


Pozdrawiamy, 
Agata z cavisiową familią!

16 komentarzy:

  1. Konkurs bardzo pomysłowy , na pewno prześlemy jakieś zdjęcia (Rudisiek jest typowym kanapowcemy , więc mamy mało zdj. w ruchu , poszperamy w fotkach z jego dzieciństwa,może się coś znajdzie)
    Nagrody atrakcyjne , sami mieliśmy obróżkę z Ami Play i była najbardziej wytrzymała , ale niestety przegrała walkę z ząbkami Rudisia ;D Teraz posiadamy obroże z cavisiami. Jeśli chodzi o wystawy to wybieramy się do W-wy ( 8 września), może do Poznania (?)( Tu się mocno zastanawiamy bo po 1. strasznie krótki termin i cena zwala z nóg ,po 2 podobno jest problem z noclegami , a po 3 odział się nie postarał jeśli chodzi o sędziów )no i mamy zamiar "podbić " Słowackie ringi ;D
    Pozdrów panienki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ciekawie się zapowiada!
      Na pewno uda wam się coś tam podbić :D
      Z moim wnuczkiem? Na peeewno!
      Do Poznania sami coś tam planowaliśmy, ale się nie zdecydowaliśmy.
      Ten sezon wystawowy chyba zamkniemy :)
      Czekamy na zdjęcia.
      Wyczochraj syna!

      Usuń
  2. Zdjęcie już wysłaliśmy :) Nagrody bardzo atrakcyjne .
    Życzymy powodzenia z Igusią :))
    Pozdrawiamy ,Ala i Czika .

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszperam w komputerze, ale ze zdjęciami będzie ciężko.
    Obecnie robię zdjęcia nie zbyt dobrym aparatem, ale postaram się coś wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs jest świetny!
    Chyba się skusimy z Maksiem ;)

    Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super konkurs :)Bierzemy udział :)
    Nagrody są super
    Pozdrawiamy A&K

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :) wspaniały konkurs,oczywiście biorę udział :) Na wystawy jadę do Chorzowa,Rybnika,Zabrza,Wrocław i jeszcze się zastanowimy nad dalszymi :)Pozdrawiamy:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkurs, jak najbardziej wspaniały! Raz kozia śmierć! MY też się pokażemy, jakieś zdjęcie na pewno wyślę! :)
    Późno wracasz, jak ja - niestety.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. napisz cos o chorobach i pielęgnacji oczu u cavalierów

    OdpowiedzUsuń
  9. W konkursie chodzi o to, żeby zdjęcie było naszego autorstwa (z naszym psem), czy ma być na nim po prostu nasz pies (a zdjęcie może być wykonane przez inną osobę)? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, nie dojdę do tego czy zdjęcie jest robione przez ciebie, tak samo z psem :)
      Ale najlepiej będzie jeżeli i zdjęcie i psiak będzie wasz,
      pozdrawiamy, Agata z babami!

      Usuń
    2. Pytam, bo to jednak dosyć istotne. Jeśli chcę mieć fajną fotę z frisbee to raczej poproszę kogoś, żeby mi taką zrobił, samemu raczej ciężko dobrze rzucić i zrobić ładne zdjęcie, to samo tyczy się agility, a tematyka konkursu jest taka, że ciężko nie pokusić się o pomoc drugiej osoby ;). Dlatego wolałam zapytać, czy autor zdjęcia ma jakieś znaczenie. No nic, może coś wymyślę i też wezmę udział :D.

      Usuń
    3. Nie no jasne jeżeli chodzi o agillity, czy frisbee to pewnie, że może ktoś inny :)
      Przepraszam Cię za takie zamieszanie ale taki konkurs urządzam po raz i po prostu nie pomyślałam o pewnych aspektach :)

      Usuń
    4. Spoko, spoko ;). Chciałam dokładnie wiedzieć co i jak, żeby samej nieświadomie nie łamać jakiś zasad konkursu (z tym autorem zdjęcia). Ale skoro już wszystko jasne, to zabieram się za przeszukiwanie folderów :).

      Usuń
  10. Hej, jestem pierwszy raz na Twoim blogu :)
    Myślę, że wezmę udział :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie wysłane, dziękuję Ci za ten konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń