Obserwatorzy

wtorek, 21 sierpnia 2012

Wasze zdjęcia

Witam was baaardzo serdecznie!
Tak jak obiecywałam, zamieszczam specjalny wakacyjny post z wami i waszymi psiakami w roli głównej :)
Zdjęć nie jest tak wiele, ale możecie je jeszcze spokojnie dosyłać, a ja będę uzupełniała notkę.
A więc, zapraszam do oglądania galerii!

Na początek Wiktoria z Lenką :) 

Adriana z Sonią i Skwarkiem!

Niesamowita Sonia
I Skwarek we własnej osobie :)


Karolina z Rudim :D

Muszę dodać, że Rudi jest moim wnukiem.
Ach, chwalipięta ze mnie!




Karolina z przystojnym Bacusiem :)



Super! Dzięki za zdjęcia dziewczyny, są świetne.
Ale przecież na mojego bloga zagląda więcej osób, więc zapraszam do wysyłania zdjęć! Przecież wakacje się jeszcze nie skończyły... :)
A oto blogi bohaterów dzisiejszego posta:


Pozdrawiam i do następnego czytania,

Agata!





6 komentarzy:

  1. Witaj :) piękne zdjęcia :) nawet nie wiedziałam,że można wysyłać zdjęcia,dziwne może zapomniałam.Nie mam zdjęć razem z wakacji :( mogą być tylko Goldusia z Ivusiem ? może zrobię zdjęci ze mną w najbiższym czasie :) Pozdrawiam:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za dodanie mojego zdjęcia! Ps. Pomyliłaś, czarna jest Sonia, a czarno-biały Skwarek. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że dodałaś moje zdjęcia, ale pomyliłaś podpisy. Na pierwszym zdjęciu jest Sonia, a na drugim Skwarek. Śliczne są zdjęcia Rudiego i Lenki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! Przepraszam Was bardzo, poprzestawiałam zdjęcia w ostatniej chwili poprzestawiałam zdjęcia i mi się popierniczyło... ;/
      Jeszcze raz Was przepraszam!

      Usuń
  4. Fajna sprawa z tymi zdjęciami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjecia ;)
    Dziękiuje za miłe słowa.:*

    OdpowiedzUsuń