Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2012

Dobre nowiny

Witam was baaardzo cieplutko w kolejnym poście, niosę wam bardzo dobre nowiny!
Mam wielką przyjemność oznajmić, iż w naszej hodowli, dnia 4 sierpnia na świat przyszły dwa blenki- suczka i piesek.
Szczęśliwą i dumną mamusią jest nasza Lilly- Lilly of the valley Azgard, a tatusiem został Toraylac Mastermind.

Dzieciaki są niesamowite, ciche, grzeczne i caaały czas śpią jak dwa susełki, więc bardzo łatwo im jest robić zdjęcia :D
Kilka dni temu otworzyły oczka, a w tą sobotę kończą już trzy tygodnie.
A więc, zapraszam do oglądania zdjęć!

Więcej bieli ma dziewczynka, no i jest oczywiście mniejsza,
a chłopak spasiony i wieeelki...

Chłopiec- wygląda trochę jak mops :D

Prześliczna dzieczynka

Dajecie radę rozpoznać?
Dziewczynka po lewej, chłopiec po prawej.











Jak ja uwielbiam takie malusie łapki :)
Ze zdjęć to na tyle, kolejne pojawią się  w najbliższym czasie, kiedy to maluchy trochę nam podrosną.

Jak wam się podobał poprzedni post, fajny pomysł? W zimę może też taki zrobię? 
Ale jak na razie nie wybiegajmy w przyszłość, ponieważ nie wysyłacie mi żadnych zdjęć, a to jest próba przed nadchodzącym wielkimi krokami konkursem... Ajajaj co ja z wami mam :)
Jeżeli nie chcecie się "ujawniać" na zdjęciach może znaleźć się tylko wasz psiak.
Jeśli jeszcze jakieś osoby się odważą wysłać zdjęcia, proszę pisać na ten mail: aga274malina@gmail.com

Wyczochrajcie swoje psiaki ode mnie!
Pozdrawiam

Agata z ferajną!

24 komentarze:

  1. Witaj :) GRATULACJĘ szczeniaczki są cudne :)Poczekaj aż podrosną, będzie w domku wesoło :)Pozdrawiamy: Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodzaki! Oby były zdrowe i trafiły do wspaniałych domków! Pozdrawiamy, T&K.

    OdpowiedzUsuń
  3. O Jejku jakie słodziaki , a ten mopsikowaty piesek <3 , dziewczynka też fajna , ale ja mam jakiś respekt do blenkowych słodziaków-chłopaków szczególnie z Azgardu . Życzymy fajnych , wystawowych(?)domków.
    Pozdrawiamy rodzeństwo , K&R

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodziaki! Mam nadzieję, że wszystko będzie z nimi dobrze, bo u takich małych, to nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jakie one słodkie! Takie malutkie kluseczki. Są przecudne. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeju jakie słodkie... Aż by się chciało je ich dotknąć, pogłaskać i przytulić. Miejmy nadzieję, że będą zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne maluszki ! :)
    Gratulacje dla dumnych rodziców ! Niech się dzieciaczki dobrze chowają :)
    Pozdrawiamy,Ala i Czika .

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULACJE! Oby teraz wszystko szło dobrze, niech urosną na piękne, pewne siebie i odważne psiaki! O! i właśnie, do mnie ZAPRASZAM: http://7loving-dog.blogspot.com/
    Próbujemy swoich sił w nauce i ogólnie nasz tryb życia! Dopiero zaczynam więc.. :)
    Zapraszam i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne!
    Aby były zdrowe i szybko rosły! ;)


    Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczeniaczków ! Niech zdrowo rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję maluszków ! :) Są cudowne.Teraz są spokojne ale jak podrosną to dopiero dadzą w kość ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku,szczeniaki śliczne ;)
    Prześlę Ci zdjęcie mojego psiaka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie widziałam równie prześlicznych psiaków ; * To jest tak piękne .. ! Pozdrawiam i trzymam kciuki, żeby psiaki wyrosły na wychowane psiska ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne !
    Gratulujemy :) Niech rosną zdrowo
    Pozdrawiamy A&K

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie szkrabki urocze! :D Też mam u siebie szczeniaka, ma tydzień, ale nie z żadnej hodowli, ktoś chciał go utopić... :( Na szczęście w porę go odratowano i maluch odchowuje się u mnie. Dodaję Cię do linek. Będę tu wpadać! :)
    http://psowaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech, ludzi potrafią być okropni ;/
      Dobrze że udało się malucha w porę uratować :)
      Zaraz do was zaglądam!

      Usuń
  16. Zawszę gdy do Ciebie wchodzę, siedzę jak głupi i wpatruję się setki razy w te same zdjęcia - nie mogę cię im nadziwić, są takie słooodkie! :) Z niecierpliwością czekam na nowe, cudowne zdjęcia!
    Będzie jakiś konkurs? Jak coś, ja jestem gotowa i zwarta. :D
    Tak przede wszystkim DZIĘKUJĘ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam słabość do tych kochanych, małych stworzonek, jak i dużych ♥ Te malutkie łapki są cudaśne !
    Zapraszamy i pozdrawiamy Weronika & Lucky!
    http://terrier-lucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. słodkie:)
    pozdrawiamy i zapraszamy http://york-york-lola.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń