Obserwatorzy

sobota, 2 czerwca 2012

Cavicada 2012

Witam was wszystkich!
Co tam u was? Bo u nas świetnie :) Na cavikadzie poszło nam świetnie, Maja wygrała pośrednią i zaczęłyśmy czempionat, a Iga zajęła 4 miejsce co na takie wystawie jest świetnym osiągnięciem :D
W końcu miałam okazję spotkać się z hodowcami no i z Karoliną, ale niestety nie porozmawiałyśmy za
bardzo ;/

Z wystawy na razie nie dotarło do mnie dużo zdjęć, także będę uzupełniać.

Iga niestety tylko jedno zdjęcie, ponieważ uprawia ciągłe rodeo i na prawdę ciężko jest ją ująć :D












No, to tyle. Mam nadzieję że wyżebrze od kogoś jakieś zdjęcia Igi w stój ale to się jeszcze okażę :)

Jak na razie pracuję nad nowym postem, jeszcze może uda mi się go skończyć, a jeśli nie dzisiaj to dopiero na przełomie środy i czwartku.
Ok, no to do powiedzenia miałam tyle.
Pozdrowienia i do następnego czytania ;)
Agata


5 komentarzy:

  1. No nie za dużo pogadaliśmy ;D Maja jest śliczną filigranową dziwuszką a Iga też fajniutka , przed nią same sukcesy . Oczywiście wieelkie gratulacje . A co tam u maluszków ? Mają już wybrane imionka ? W następnym poście można spodziewać się fotek szkrabów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie pogadałyśmy, ale miałam okazję zobaczyć syna na żywo :D
      Co do imion to suczka będzie się nazywać Fruzia, a nad pieskiem się zastanawiamy... Może Fryderyk o.O
      Zdjęcia postaramy się zrobić już w stój, ale nie jestem pewna czy pojawią się w następnym poście, bo chce napisać o czymś "poważniejszym" :)

      Usuń
  2. Gratulujemy! Cavaliery są świetne - uwieeelbiam je! Życzymy dalszych sukcesów ;P
    Pozdrawiamy, też obserwujemy i będziemy (a jakże!xd) wpadać!

    PS. Możesz odp. w komentarzu na moim blogu na pyt. które Ci zadałam? Bo to ważne ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :]
    My również życzymy dalszych sukcesów :)

    Ps. Dziękujemy za komentarzyk na naszym blogu :)

    Pozdrawiamy :**

    OdpowiedzUsuń