Obserwatorzy

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Psie książki...

Cześć wszystkim!
Tak jak obiecywałam, nadrabiam zaległości! Jak już się domyśleliście z tytułu, dzisiejszy post będzie poświęcony książkom.

Gdy zamierzacie kupić psa, niezależnie jakiej rasy, na początku przygotowujecie się. Każdy na inny sposób, niektórzy sięgają po rady hodowców, inni węszą po blogach, a jeszcze kolejni inni szperają w książkach.
Ja własnie należę do tych ostatnich :) A więc, oficjalnie zapraszam do czytania!

CESAR MILLAN "Zaklinacz psów. Proste metody rozwiązywania problemów twojego psa."

Ponieważ jestem fanką Cesara Millana, nie obeszłoby się bez jego książki. Dlaczego go podziwiam? Podziwiam go dlatego, gdyż swoje doświadczenie nabywał z "natury", uczył się zachowań dzikich psów. Swoje caviki staram się wychowywać jego metodami, które na prawdę skutkują, jednym słowem są świetne. 
Na prawdę polecam tę książkę, można z niej się wiele nauczyć i spojrzeć inaczej na świat.
Cena: ok. 30,00 zł


Wyd. Galaktyka "Cavalier king Charles Spaniel"

Książka jest ok, ani nie powala, ale też jakoś specjalnie nie odrzuca. Ogólnie rzecz biorąc informacje w pigułce. 
Jest bardzo tania, ja kupiłam ją za 13,50 zł, ale widziałam że można kupić ją taniej, oczywiście drożej też.

Książka "Cavalier king charles spaniel" wyd. Galaktyka

Stephen Baker "Jak żyć z neurotycznym psem."

Z niewiadomego powodu leżała u mnie na półce i tylko zbierała kurz, w końcu zdecydowałam się ją przeczytać... Byłam zachwycona, jest ona napisana z jajem, oczywiście nie możemy brać jej na poważnie!
Autor wyjaśnia nam np. dlaczego nasze psy nie cierpią kąpania. Oto jedna z wielu mądrości jakie wyciągniemy z tej książki: 
"Zaproś psa do stołu i pokaż mu, że to, co twoje, należy także do niego, a to, co jego- również należy do niego."
Książka świetna i godna polecenia! Koszt: ok 22,00 zł.

Eva-Maria Kramer "Rasy psów"

Na moich półkach jest wiele encyklopedii dotyczących ras psów, lecz gdy mam potrzebę sięgnąć po jakąś, to moja dłoń kieruje się właśnie na tą Evy Kramerowej.
Rasy świetnie opisane, możemy w niej również znaleźć te nieuznane przez FCI. Fajnie pogrupowane, kolejna książka godna polecenia.
Cena: ok. 50,00 zł.

Kyra Sundance i Chalcy "101 psich sztuczek"

Jest to ostatnia książka, którą dzisiaj wam przedstawię. Kupiłam ją tak na prawdę przez przypadek, na któryś tam wakacjach. Znajdziecie w niej kilka działów, zaczynając od podstawowych komend, poprzez skoki, kończąc na tańcu z psem. 
Wszystkie komendy są wyjaśnione słownie i obrazowo, są opisane tam problemy, z którymi możecie się zetknąć i porady.
Przy każdej komendzie znajdziecie informacje jakiej trudności jest dana sztuczka.
Na prawdę polecam tę książkę, koszt to: ok. 40,00 zł.

No i na dzisiaj to tyle, jeżeli jeszcze coś mi wpadnie na myśl to uzupełnię post. 
Jeśli chcielibyście polecić jakąś książkę, napiszcie w komentarzach lub na mojego maila: aga274malina@gmail.com
Bardzo dziękuję za poświęconą mi uwagę i za odwiedzanie mojego bloga :D

Pozdrawiam Agata ;)

7 komentarzy:

  1. Świetne te książki, tylko niestety bardzo drogie; wiesz jakieś 30-40 zł za książkę to nie mało ;// Ja mam 2 podobne do tej ,,Eva-Maria Kramer "Rasy psów"''- bodajże autorka ta sama ale tytuł inny :) Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety książki są drogie, ale zawsze można od kogoś pożyczyć, czy kupić używaną...
      To też jest jakiś sposób :D

      Usuń
    2. ja mam chyba 3 o psiakach :D Ale czytam często i pożyczam od kuzynki :-)

      Usuń
  2. Ciekawy post:)Książka 101 psich sztuczek jest super!
    Czekam na kolejne posty z fotkami;>
    Pozdrawiam.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam Książkę Evy-Marii Kramer "Rasy psów" i też ją polecam. Jest tam wiele ras i wiele ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można kupić książkę Cavalier King Charles Spaniel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze pamiętam kupowałam ją przez internet :)

      Usuń