Obserwatorzy

sobota, 28 kwietnia 2012

Galeria szczeniaczków Mrówki

Witam, wszystkich stałych czytelników ale również tych, którzy zawitali tutaj pierwszy raz :)

Dzisiaj nic konkretnego, lecz jakże ważnego! Otóż mam przyjemność poinformować, iż 20 kwietnia na świat przyszły trzy malutkie cudeńka- dwa pieski i jedna suczka. Mamusią jest Aitana ad Cordem- Mrówka, a tatusiem Strawberry Górska Fantazja.
Dlaczego piszę tak późno? Otóż po prostu wolałam nie zapeszać i stwierdziłam, iż lepiej jest poczekać te kilka dni :)

No dobra bez dalszego owijania w bawełnę, zapraszam do oglądania galerii:













No dobra, wystarczy. Nic więcej na razie nie mam, niedługo pojawią się kolejne zdjątka, zapewne wtedy kiedy otworzą już oczka :)
A zatem do następnego czytania i pisania!
Pozdrawiam z caaaałą powiększoną rodzinką

Agata


7 komentarzy:

  1. To ostatnie zdjęcie jest super. Nie mogę się doczekać więcej zdjątek szczeniaczków. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie kluseczki!
    Gratuluje mamusi i tatusiowi. Szczeniaczki są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie cudeńka. Gratulacje dla rodziców. Czekam na kolejne fotki psiaczków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy pociech! ;-) Ile bym dała, żeby takie zobaczyć a co dopiero mieć :) Ahh.. marzenia! Zdjęcia naprawdę urocze, uwielbiam oglądać małe cavisie ;) Czekamy na zdjęcia z otwartymi oczkami. Pozdrawiamy i zapraszamy do nas: psiaaaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog, a szczeniaczki - przeurocze. Czekam na więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutkie czekamy na nowe fotki : )
    Zapraszam do mnie!(dawno u mnie nie byłaś):(
    http://male-serduszko.blogspot.com/
    Dodałam cie takżę do 'blogi które obserwuję'.Jeżeli równiez masz taka możliwość to prosze o rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  7. o boziu jakie słodkie szczeniaki, mam słabość do wszystkiego co małe i takie słodkie *_*
    w wolnej chwili zapraszam do siebię <3

    OdpowiedzUsuń