Obserwatorzy

niedziela, 1 kwietnia 2012

Gadżety godne uwagi...

Cześć wszystkim!
Jak tam u Was pogoda, też zaszczyciły was swoją obecnością 4 pory roku w jeden dzień?
Dzisiejszy post będzie poświęcony różnym, przydatnym (czasem bardziej, czasem mniej) gadżetom, zapraszam :D

Smycze i obroże
Jeżeli chodzi o smycze, jestem zadowolona z firmy AmiPlay. Mam do nich łatwy dostęp, gdyż są oni z Częstochowy, a nasza lecznica zaopatruje się w ich produkty. Obecnie mam smycze z serii N, polecam ich produkty, są tanie i godne uwagi. 


niebieski
seria N
amiplay.pl
Obroże- przechodziłam przez wiele marek ale jedna zapadła mi w pamięci (właściwie jeden model). Mowa tu o firmie Rogz, a właściwie o modelu Scooter. Jestem nimi zachwycona, każda moja cavalierka ma taką, barw jest mnóstwo, do wyboru, do koloru. Godne polecenia :D
ROGZ OBROŻA ZACISKOWA FANCY DRESS ARMED RESPONSE CHOCKER 25mm/43-73cm HBC02
rogz.pl
Nie jestem fanką szelek, bo zmuszają psa do ciągnięcia i nie są wygodne w użytkowaniu. 
Miałam kiedyś smycze automatyczne, lubię je, są przydatne i ułatwiają spacery, ale gdy ma się już kilka cavisiów to ciężko z taką wychodzić na spacery.

Posłanie
Dla cavaliera nie polecam zwykłego posłania, bo za kilka dni będzie on już pożarty -.- U mnie najlepiej sprawdzają się plastikowe posłania, mam jeszcze posłania Dido (czy jakoś tak) ale już niestety nie są dostępne na rynku. Znajoma ostatnio kupowała plastiki z Trixie i jest z nich bardzo zadowolona :)
zooplus.pl
Najczęściej dla cavaliera i tak najlepsze jest łóżko! Nic nie pobije ciepłego, miękkiego łóżeczka swojej pańci :D

Zabawki
Gdy cavisie dojrzewają włącza im się tryb niszczycielski. Nie jeden raz miałam zniszczone książki i poszatkowane kartki. Na zajęcie czasu rozrabiaki bardzo dobrym gadżetem jest Kong.
Na stronie Konga można znaleźć różne rodzaje zabawek, ich asortyment jest na prawdę duży i każdy może wybrać coś dla siebie :D 
Kong.com.pl

Kolejną super firmą robiącą zabawki jest Pets Stages. Są bardzo dobre dla szczeniaków, gdyż są wytrzymałe i przede wszystkim wytrzymałe. Spokojnie można je wyprać w pralce i nic się z nimi nie dzieje :) 
Może te zabawki nie należą do najtańszych ale w tym przypadku pieniądze nie są wyrzucane w błoto... Na ich stronie znajdziecie również zabawki dla kotów.

Mini Orka Ball with Rope
petstages.com.pl


Barbell Chew
petstages.com








Leather fringe Chew
petstages.com.pl


Klatki/transportery
Bardzo polecam transportery marki Clipper. Mam je tak na prawdę od zawsze i jestem z nich bardzo zadowolona. Ceny na prawdę różnie, ale ten najmniejszy model około 100 złotych się kupi.
tą klatkę możecie teraz dostać w przecenie na stronie zooplus.pl 

Teraz zamierzam kupić klatkę Guliver, ma ona płaski sufit, co będzie ułatwiać mi na wystawach przygotowanie psa do wyjścia na ring. Akurat ten model, który zobaczycie poniżej kosztuje 250 zł, także nie należy do tańszych ale jestem pewna że można dostać w niższej cenie.
zooplus.pl 

Smakołyki
Jeżeli chodzi o smakołyki nie mam swoich jakiś najulubieńszych ale polecam ciastka Bosha, są one dłuższym zajęciem i ścierają kamień, a przede wszystkim są tanie...
zooplus.plte są najtwardsze 

zooplus.pl

zooplus.pl
Polecam również kości ścięgniste, nie ma po nich żadnych przebojów żołądkowych jak po np wędzonych uszach, są zajęciem na przynajmniej dwie godziny i są na prawdę tanie. Można je dostać w każdym sklepie zoologicznym.

Inne
Do niedawna twierdziłam, że coś takiego jest zbędne, ale gdy moja mama przyniosła TO do domu i wypróbowałam zaczęłam się zastanawiać dlaczego wcześniej tego nie kupiłam?!
Chodzi mi o ręczniki dla psów, są one zrobione z mikrofazy, bardzo dobrze wchłaniają wilgoć i suszą sierść.
Takie szmatki schną o wiele szybciej niż zwykły ręcznik, co przy ilości cavisów, którą ja posiadam ułatwia mi pracę :D Ceny różne, ale też nie kosmiczne, a ręcznik przydaje się na lata.
zooplus.pl
teraz za 13,80 zł

również zooplus.pl
te są droższe od swoich poprzedników,
kosztują:
mały- 39,00 zł
duży- 49,00 zł

To na tyle, jeżeli wpadnie mi jeszcze coś do głowy, to uzupełnię post. 
Jest już ponad 5000 wejść! Wow, szok! Dziękuję wam bardzo za odwiedzanie posta, teraz przez chorobę będę cały czas w domu, więc nadrobię zaległości i postaram się napisać kilka postów. 

Pozdrawiam Agata ;)






5 komentarzy:

  1. Pogoda jest masakryczna, świetnie to ujęłaś 4 pory roku w jeden dzień :)Akcesoria godne uwagi ;-) My mamy smycz automatyczną, obrożę zwykłą ;) Ciasteczka mmmmm.. aż ślinka cieknie :P czekamy na zdjęcia Twoich cavisiów ;-) Gratulujemy 500 wejść :] Zapraszamy do nas: psiaaaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo, takie ciasteczka to sama z chęcią bym schrupała :D
    Ach, te psiaki mają życie jak w Madrycie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ;d na pewno mają lepiej niż my ludzie :)

      Usuń
  3. Ja osobiście mam co do szelek odmienne zdanie. Moje psy na co dzień chodzą w obroży, a na dłuższe wyprawy zakładam im szelki. Post ogólnie przydatny, ciasteczka wyglądają smakowicie.

    OdpowiedzUsuń