Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2012

Śnieżne potwory

   Cześć wszystkim, dzisiaj nic konkretnego... Niestety włączył mi się pospolity leń i nie chce mi się nic pisać.
Zapraszam do oglądania:

Iga i Jeaz




Emisia i Lily



Maja



Cała ekipa





Przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety moim cavisiom nie jest tak prosto zrobić jakiekolwiek zdjęcie... 
Niestety Mrówka nie uczestniczyła w zimowej sesji, gdyż ma cieczkę i nie chcemy aby chętne pieski nas odwiedzały, a więc unikamy nadprogramowych spacerów z Mrówką.

Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga, że jesteście w stanie jakoś czytać moje wypociny... 
Do następnego czytania, pozdrawiam ;)


Agata

5 komentarzy:

  1. Cudowne psiaki ;** Jak ja Ci zazdroszczę tylu pociech! ;) Śliczne zdj.: D Zapraszamy do nas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo masz piesków :)
    bardzo są ładne :D
    obserwuję i liczne na rewanż :D
    http://york-york-lola.blogspot.com/ zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. HEY. Sorki że nie odpoweidziałam na ten komentarz z mojim psiakiem. nie wiedziałam. Jasne że możesz wstawić. jak by co to czasem obudza się we mne fotograf i wstawiam też na www.photoblog.pl/anulak10 ale zwykle są to te same zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń