Obserwatorzy

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Pielęgnacja sierści

Cześć wszystkim, jak tam nowy rok? Doszliście już do siebie po sylwku? :D
Ok, dzisiejszy post (tak jak możecie domyślić się z tematu) będzie o produktach do pielęgnacji włosa cavalierów. Do dzieła!

Kąpanie
Osobiście używam różnych szamponów, które dzielą się na te "codzienne", które używam przy cotygodniowym kąpaniu, oraz te lepsze, są wykorzystywane przed wystawami.
Jest kilka szamponów które polecam na zwykłe kąpania, może będziecie zaskoczeni, lub nie... Otóż jest to najzwyklejszy produkt ludzki Garnier Fructis do włosó normalnych- siła i blask. Na początku gdy dowiedziałam tego się od hodowczyni, od której mam swoją pierwszą cavalierkę, Mrówkę byłam bardzo, ale to bardzo zaskoczona! Żadna z moich cavalierek nie dostała żadnego uczulenia, świetnie wszystko schodzi z łap, cały ten kurz itp i co jest ważne nie wysusza włosa! Cena ok. 10 zł, duża butelka także opłaca się...
Kolejnym szamponem jest jest OverZOO Szampon do białej sierści, z maltańczykiem na etykietce. Jest bdb, nie drogi. Wybiela, jest naturalny. U moich rodziców w lecznicy kosztuje 10,00 zł, a teraz znalazłam go w jakimś sklepie internetowym i tam kosztuje 13,65 zł. Na prawdę polecam.
Zdjęcie Over Zoo Szampon do białej i jasnej sierści 250m
A dla szczeniaczków OverZoo Szampon dla szczeniąt, jest delikatny, oraz hypoalergiczny. Również jest  cenie ok. 10,00 zł. 
Over-zoo-szampon-dla-szczeniat-80cf

Teraz te z wyższej półki.
Kiedyś stosowałam szampony Vulpes:
- dla szczeniąt Vulpes JU2 Junior, świetnie odżywia, włos nie jest po nim matowy, bdb myje. Ceny: 150ml- 19,20zł/ 500ml- 57,00zł/ 1000ml- 98zł
kosmetyki dla psów
www.vulpes-kosmetyki.pl
- szampon podstawowy Szampon do pielęgnacji psów O2, jego stosowałam głównie po wystawach żeby zmyć wcześniej nałożone kosmetyki. Ma za zadanie chronić skórę przed wysuszeniem. Przed myciem należy go odpowiednio rozcieńczyć z wodą, w zależności od stopnia zabrudzenia sierści. Ceny: 150ml-16,20zł/ 500ml- 48,00zł/ 1000ml- 83,00zł
kosmetyki dla psów
www.vulpes-kosmetyki.pl
- szampon dla psów z dłuższą, jedwabistą sierścią z olejem kokosowym, Szampon C2. Jest bardzo dobry, przeznaczony właśnie dla cavalierów, świetnie myje. Przed myciem psa, należy rozcieńczyć go z wodą. Ceny: 150ml- 19,20zł/ 500ml- 57,00zł/ 1000ml- 98,00zł
Do niego miałam, a nawet jeszcze mam odżywkę, Odżywka C5. Ma za zadanie natłuszczać i odżyiać włos; ułatwiać rozczesywania; chronić włos przed wysuszeniem. Ceny: 150ml-25,60/ 500ml- 75,00zł/ 1000ml- 131,00zł. 
kosmetyki dla psów
www.vulpes-kosmetyki.pl
kosmetyki dla psów
www.vulpes-kosmetyki.pl
Vulpes nie jest taki tani, ale też te szampony się tak szybko nie zużywają. Na prawdę polecam produkty z tej firmy.

Pielęgnacja na co dzień
Muszę się przyznać, nie czeszę moich cavisi codziennie, lecz tak raz na da tygodnie, tydzień. Po pierwsze nie ma takiej potrzeby, a po drugie nie chce mi się, po prostu , to jest ta rzecz, której nie cierpię robić (i moje pociechy z resztą też). 
Jakie szczotki posiadam? Otóż jest jest kilka... 
- grzebyk- przydaje się w walce z kołtunami, ja mam taki z dłuższymi i krótszymi ząbkami (na prawdę taki świetnie rozczesuje włos). Cena- od 10,00zł do 20,00zł
 
- szczotka z włosiem i drucikami- jak rozczeszę już całą sierść, to czeszę tą szczotką, ja mam w kształcie zwykłej szczotki. Cena- ok 30,00zł, taka lepsza
www.yorkavenue.pl
- szczotka z włosia- na koniec czeszę właśnie taką, masuje cebulki włosów itp itd. Cena ok. 30,00zł
www.yorkavenue.pl
Jeżeli czeszę suchy włos, to pryskam go jakąś odżywką. Obecnie używam ludzkiej Schwarzkopf Gliss Kur do włosów suchych i zniszczonych. Jest to taka bardzo delikatna odżywka, 2 warstwowa, nie przetłuszcza włosa, a delikatnie nawilża. Cena- ok. 15zł, została ona zakupiona w Rossmanie.
Image
Teraz buteleczka wygląda trochę inaczej.
Czy jeszcze coś, nie sądzę. Jeżeli jakieś sprawy pozostawiłam niewyjaśnione, piszcie w komentarzach lub na mojego maila aga274malina@gmail.com
Dziękuję za wizyty i za poświęcony mi czas, już ponad 3000 wejść. Dziękuję, kłaniam się nisko, do następnego czytania ;)

Pozdrawiam Agata

Ps.: Linki, które są pod zdjęciami produktów Vulpes, prowadzą do każdego produktu z osobna.



13 komentarzy:

  1. Super pościk. ;] Bardzo przydatne informacje :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra notka. Przydatna.
    Łobserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ;) My też używaliśmy szamponu z over zoo Polecam ! :) Pozdrawiamy i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla ludzi szampony mają inne PH i dlatego nie powinno się stosować u psów .
    Post przydatny i ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, czesem może dojść do podrażnienia, ale u mnie nic takiego się nie działo i u znajomych hodowców.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post:)
    Ciekawy i przydatny : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wszystkim, oby każdy post był taki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow :O I pies nie dostaje ci po tym łupieżu ? Mój jak został w ludzkich kosmetykach wypielęgnowany to potem łupież miał wlaśnie - na początku nawet nie zorientowałam się, że to to, bo wyglądał jak drobny piasek w sierści...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny post!I ciekawy;D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas!!
    Dropsikowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatna i ciekawa notka. Ja zdziwiłam się jak zobaczyłam na zdjęciu ludzki szampon. Ja kompie moje psy w zwykłym szamponie dla psów. Dobrze myje, nie pachnie i dodatkowo zabija pchły. Może masz dla mnie jakąś radę. Moja Sonia ma średnio długą, gęstą sierść. Strasznie obficie linieje, sierść jest w całym domu. Staram się czesać ją co kilka dni, ale to mało daje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o liniejący włos, bardzo polecam Furminator. Jest dosyć drogi ale na rynku są dostępne podróbki, ale ja i tak polecam ten orginalny. Usuwa tylko podszerstek, nie łamie tego dobrego.
      Na prawdę polecam :)

      Usuń
  11. Świetny blog!Ale chciałabym zapytac czy sa tansze szczotki?i gdzie to wszystko kupujesz?czy np.w carefourze czy w zoologicznym ?Nie mam cavaliera ale mam shar-peia tez exra psiki *; dasz zdiecie swoich pociech?pozdr maja z elblaga (^;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że są tańsze szczotki, ja przedstawiłam takie jakie sama używam.
      Kupuję różnie, często na wystawach, przez znajomych no i przez internet, ale spokojnie możesz dostać w jakimś zoologu, tylko polecam takie mniejsze, nie sieciówki, ponieważ tam jest strasznie duży narzut na produkty.

      http://www.zooplus.pl/shop/psy/maszynki_pielegnacja_psa/szczotki_zgrzebla/szczotki_pies/30567

      http://www.zooplus.pl/shop/psy/maszynki_pielegnacja_psa/szczotki_zgrzebla/szczotki_pies/293834

      http://www.zooplus.pl/shop/psy/maszynki_pielegnacja_psa/szczotki_zgrzebla/szczotki_pies/32825

      Na pewno dasz radę znaleźć coś taniej ;)
      Zdjęcia mam nadzieję, że dam radę dodać, więc zapraszam do śledzenia naszego bloga ;)

      Usuń