Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lipca 2011

Mała galeria szczeniaczków Lily :D

Hej, dzisiaj to nie będzie taki typowy post jaki zawsze dodaję. Chcę się was zapoznać z 5 tygodniowymi szczeniaczkami Lily! Jest ich 4, dwie dziewczynki i dwóch chłopców :D Zapraszam do oglądania galerii :D
Na początek dziewczyny...

To jest Tap Madl, zawsze czyściutka, oczywiście fotograficzna i ślicznutka :D




 Zauważyłam mamuchę!!


 To jest Irokezik :D
 Jak widać mam malutkiego zeza :) i... (werble proszę), irokeza mam proszę państwa!!
 Tutaj patrzę na babcię, która przynajmniej stara się mnie upilnować :D
Minka w stylu "WTF??!!"


 To jest nasz kochany Łobuz, gdy położyłam go na łóżku żaby zrobić mu zdjęcie od razu zabrał się za gryzienie narzuty...


A tutaj z babcią, tylko że babcia w pierwszej chwili nie wiedziała o co chodzi... :D


 To jest kolejny piesek, również Łobuz ale taki bardziej Cichacz :D
 Tutaj z babunią
 Niuchamy!! 
Idę do ciebie!!

No to tyle na dzisiaj, Emily zbiera się do porodu, myślę że wrzucę jutro lub pojutrze zdjęcia jej i dzieciorów ;)
Papa ;)



4 komentarze: